Regulamin

REGULAMIN

ARAD Sp. z o.o. Sp.K.

Muzyczna 2; Źródła 

8943042447

 

Regulamin  sklepu internetowego

www.arad.pl

 

 

Niniejszy regulamin określa zasady rejestracji oraz składania zamówień w Sklepie Internetowym prowadzonym przez Sprzedawcą pod adresem internetowym www.arad.pl.

 1. Definicje

- Dzień roboczy - – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dla której korzystanie ze Sklepu internetowego, w tym zawieranie Umów Sprzedaży lub korzystanie z Usług dodatkowych, związane jest bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością zawodową (tj. nie będąca w tym wypadku konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa w art. 3855 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, tj. Dz. U. 2023.1610 z późn. zm.), osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

- Konto – oznaczony indywidualnie (nazwą i hasłem) przez Klienta, zbiór zasobów w systemie informatycznym sprzedawcy, w którym gromadzone są dane Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach.

- Formularz Rejestracji – formularz wypełniany przez Klienta celem utworzenia Konta w Sklepie Internetowym zawierający następujące dane:

- podaj e-mail;

- Podaj hasło do konta;

- Powtórz hasło;

Na podany adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie założenia konta, wraz z aktywnym linkiem potwierdzającym założenie konta.

- Newsletter - - informacje, w tym informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U.2020.344 z późn. zm.) pochodzące od Sprzedawcy wysyłane Klientowi drogą elektroniczną.

- Sprzedawca - ARAD Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Źródła (55-330) przy ul. Muzycznej 2,
zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy KRS 0000438844, NIP 894-30-42-447, REGON 022005345.

- Towar - wymienione i opisane w Sklepie Internetowym rzeczy ruchome. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby prezentowana w Sklepie Internetowym oferta, była aktualna. Gdyby jednak niektóre z zamówionych Towarów nie były dostępne, Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Klienta o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą mailową. rzecz ruchoma, udostępniona przez Sprzedawcę w Sklepie internetowym, która może być przedmiotem Umowy Sprzedaży.

- Usługa dodatkowa – usługa rejestracji Konta oraz Newsletter, świadczone na rzecz Klienta przez Sprzedawcę nieodpłatnie za pomocą Sklepu Internetowego.

- Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pomocą Sklepu Internetowego.

- Sklep Internetowy - serwis internetowy dostępny pod adresem www.arad.pl, za pośrednictwem którego Klient może kupić Towar.

- Zamówienie - oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towaru, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

- RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych.

- Przerwa techniczna - czasowe wyłączenie funkcjonalności Sklepu Internetowego w całości lub w części, związane z awarią, w tym serwerów, lub związane z koniecznością konserwacji tych serwerów bądź modernizacją lub przebudową Sklepu Internetowego, w czasie którego nie jest możliwe korzystanie ze Sklepu Internetowego.

- Siła Wyższa - zdarzenie zewnętrzne, którego Sprzedawca lub Klient nie mogli przewidzieć i któremu Sprzedawca lub Klient nie mogli przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności i które nie było efektem błędów lub zaniedbań Sprzedawcy lub Klienta dotkniętego jej działaniem, uniemożliwiające korzystanie ze Sklepu Internetowego w całości lub części, na stałe lub na pewien czas.

 2. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin oraz Sklep Internetowy skierowany jest wyłącznie do Klientów korzystających ze Sklepu Internetowego (Regulamin oraz Sklep Internetowy nie jest skierowany do konsumentów), tj. osób fizycznych dokonujących zakupów bezpośrednio w związku z prowadzoną działalnością zawodową, osób prawnych albo jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną. Konsument oraz osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą w zakresie w jakim zakup nie jest bezpośrednio związany z jej działalnością zawodową, mogą dokonać zakupu Towaru osobiście bezpośrednio w siedzibie Sprzedawcy.

2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego może odbywać się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie.

3. Do korzystania ze Sklepu Internetowego niezbędne jest posiadanie przez Klienta urządzeń, które pozwalają na korzystanie z zasobów Internetu, w tym: aktywnej skrzynki pocztowej e-mail oraz przeglądarki zasobów internetowych, umożliwiających wyświetlanie stron internetowych. Zaleca się korzystanie z następujących przeglądarek internetowych: Internet Explorer, Opera, Chrome, Firefox, Safari. , z włączoną obsługą plików swf (flash), cookie i włączoną obsługą języka java skrypt. Jednocześnie w celu optymalnego działania Sklepu Internetowego zalecamy pobranie i korzystanie z najnowszej wersji wybranej przeglądarki. Sklep Internetowy może nie działać poprawnie na starszych wersjach przeglądarki.

4. Korzystanie ze Sklepu Internetowego wymaga połączenia z serwerem Sprzedawcy poprzez sieć telekomunikacyjną i skorzystanie z usługi transmisji danych lub uruchomienia łączy bezprzewodowych. Opłaty z tytułu korzystania z usługi transmisji danych Klient uiszcza właściwemu operatorowi telekomunikacyjnemu według taryf ustalonych przez tego operatora.

5. Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym, w tym zawierających: wulgaryzmy, treści obsceniczne, pornograficzne, nawołujące do szerzenia nienawiści, rasizmu, ksenofobii i konfliktów.

 3. Rejestracja i likwidacja Konta

1. Klient może dokonać rejestracji Konta całą dobę przez 7 dni w tygodniu.

2. Aby zarejestrować Konto, Klient musi wypełnić Formularz rejestracji, zaakceptować Regulamin, a następnie kliknąć pole „Zarejestruj się”.  W przypadku Klientów będących osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi, wszelkich czynności w tym założenia Konta mogą dokonywać jedynie osoby, które są prawidłowo umocowane do działania w tym zakresie w imieniu ww. podmiotów.

3. Rejestracja Konta jest skuteczna, jeżeli Klient zaakceptuje Regulamin oraz prawidłowo wypełni Formularz Rejestracji i poda w nim prawdziwe, aktualne, pełne i prawidłowe dane. Sprzedawca ma prawo zweryfikować dane podane przez Klienta w Formularzu rejestracji. W przypadku gdy podane przez Klienta dane są nieprawidłowe, nieaktualne lub nieprawdziwe, Sprzedawca ma prawo anulowania rejestracji Konta.

4. Zabronione jest posługiwanie się przez Klienta podczas rejestracji danymi, w tym adresami email, innych osób. Posługiwanie się nieprawdziwymi, nieaktualnymi, nieprawidłowymi bądź niepełnymi danymi lub też danymi innych osób stanowi podstawę usunięcia Konta przez Sprzedawcę.

5. Konto zawiera dane Klienta podane przez niego w formularzu rejestracyjnym. W przypadku jakichkolwiek zmian danych umieszczonych w Koncie, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego ich zaktualizowania. Sprzedawca nie odpowiada za nieprawidłowości stanowiące skutek braku aktualizacji danych przez Klienta.

6. Klient może posiadać jedno Konto. Zabronione jest korzystanie z cudzych Kont oraz udostępniania Kont osobom trzecim.

7. Klient ma prawo w każdym czasie i bez podania przyczyny zrezygnować z posiadania Konta w Sklepie Internetowym. W celu zrezygnowania z Konta, Klient wysyła do Sprzedawcy stosowny wniosek, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@arad.pl lub też na piśmie na adres: ul. Muzyczna 2; 55-330 Źródła. Sprzedawca usunie Konto Klienta w terminie 7 Dni Roboczych.

8. W przypadku stwierdzenia, że Klient dopuszcza się działań zabronionych prawem lub Regulaminem, albo naruszających zasady współżycia społecznego lub godzących w usprawiedliwiony interes Sprzedawcy, w tym naruszających dobre imię Sprzedawcy lub podmiotów trzecich, może on podjąć wszelkie prawem dozwolone działania, w tym ograniczyć możliwość korzystania przez Klienta ze Sklepu Internetowego, w tym zawiesić lub usunąć Konto Klienta. W takim przypadku odpowiedzialność odszkodowawcza Sprzedawcy jest wyłączona.

 4. Złożenie zamówienia

1. Klient za pośrednictwem Sklepu Internetowego może składać Zamówienia całą dobę przez 7 dni w tygodniu, co nie wyłącza uprawnienia Sprzedawcy do zarządzenia Przerwy Technicznej i czasowego ograniczenia bądź wyłączenie w całości lub w części dostępu do Sklepu Internetowego.

2. W celu złożenia zamówienia Klient powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:

- dodanie do koszyka Towaru;

- uzupełnienie formularza zamówienia o dane niezbędne do realizacji zamówienia;

- wybór rodzaju płatności;

- wybór rodzaju dostawy;

- wyrażanie przez Kupującego zgody na przetwarzanie jego danych osobowych; złożenie zamówienia poprzez użycie pola „Zatwierdź”.

3. Zawarcie Umowy sprzedaży następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie przesyła do Klienta potwierdzenie otrzymania Zamówienia oraz informację o jego przyjęciu lub odrzuceniu.

4. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zatwierdź” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

5. Złożenie Zamówienia jest skuteczne, jeżeli Klient prawidłowo wypełni Formularz Zamówienia i poda w nim prawdziwe dane. Sprzedawca ma prawo zweryfikować dane wpisane przez Klienta w Formularzu Zamówienia. W przypadku gdy podane przez Klienta dane są nieprawidłowe, nieaktualne lub nieprawdziwe, Sprzedawca ma prawo anulowania złożonego Zamówienia.

6. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu oraz wysłanie do Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalana i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego.

7. W przypadku potrzeby zarządzenia Przerwy Technicznej, Sprzedawca poinformuje o przewidywanym terminie wystąpienia i trwania Przerwy Technicznej w komunikacie wyświetlanym bezpośrednio w Sklepie Internetowym.

 5. Płatności

1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

- Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

- Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:

Bank: Santander Bank Polska S.A.;

Numer rachunku: 94 1090 2529 0000 0001 5440 5814.

- Płatność elektroniczną i płatność kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Płatności Shoper.

Obsługą płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi Płatności Shoper.

 6. Dostawa oraz odbiór

Zamówione Towary dostarczane są tylko na terenie Polski, koszt przesyłki lub transportu pokrywa Klient. Koszt wysyłki Towaru jest obliczany przez Sklep Internetowym indywidualnie dla każdego Zamówienia, ze względu na wielkość oraz wagę zamówionego Towaru. Klient każdorazowo przed złożeniem zamówienia jest informowany o koszcie przesyłki Towaru.

Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich.

Termin dostawy Towaru podany w Sklepie Internetowym dotyczy wyłącznie zamówień z opcją przesyłki za pobraniem. Przy wyborze przez Klienta opcji płatności przelewem lub za pomocą Płatności Shoper, do czasu wskazanego w Sklepie Internetowym należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym Sprzedawcy.

Przy odbiorze towarów Klient jest zobowiązany sprawdzić towar pod względem ilości i jakości. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń w czasie odbioru towaru w odbieranej przesyłce należy sporządzić protokół uszkodzeń w obecności kierowcy/kuriera i odmówić przyjęcia Towaru.

 7. Newsletter

Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez wpisanie we wskazanym miejscu w Sklepie Internetowym swojego adresu e-mail oraz kliknięcie pola „Wyślij”. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej informację (Newsletter) Sprzedającego, a także inne informacje handlowe wysyłane przez Sprzedającego w swoim imieniu.

Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania Newslettera , poprzez wysłanie na adres mailowy sklep@arad.pl oświadczenia o rezygnacji złożeniu rezygnacji z korzystanie z funkcji newsletter. Sprzedawca wykreśli Klienta z listy Newsletter w terminie 7 Dni Roboczych.

W zakresie ochrony danych osobowych do Newslettera mają odpowiednie zastosowanie przepisy par. 10 niniejszego Regulaminu.

 8. Reklamacja

Reklamacje związane z Usługami dodatkowymi Klient może składać pisemnie na adres: ul. Muzyczna 2; 55-330 Źródła lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@arad.pl.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych.

Zgodnie z art. 558 par. 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za Towar wobec Klienta zostaje wyłączona.

 9. Gwarancja

Towary posiadają gwarancję producenta, importera, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego Towaru widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość Towarów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do Towarów oraz na stronach internetowych producentów. Klient może także przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego.

 10. Ochrona danych osobowych

1. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych podanych przez niego w Sklepie Internetowym w procesie rejestracji konta lub składania zamówienia w Sklepie Internetowym w celach związanych z realizacją usług dostępnych w ramach Sklepu Internetowego. Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na podstawie i zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a i b RODO. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu odwołania zgody przez osobę, której dane dotyczą, a w przypadku braku takiego odwołania, przez okres 5 lat od daty usunięcia Konta Klienta, tj. do czasu upływu terminu przedawnienia zobowiązania podatkowego podatku od towarów i usług.

2. Administratorem danych osobowych Sklepu Internetowego jest ARAD Serwis Sp. z o.o. z siedzibą w Źródła (55-330) przy ul. Muzycznej 2,
zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy KRS 0000311413, NIP 894-295-06-45, REGON 020788774.

3. Sprzedawca przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, realizacji złożonego zamówienia lub w celach marketingowych, w tym w szczególności w celu przesyłania Klientowi informacji handlowych drogą elektroniczną. Przetwarzanie danych odbywa się w zakresie i celu wskazanym przez Klienta w zgodzie na przetwarzanie.

4. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże niezbędne w celu realizacji usług świadczonych przez Sklep Internetowy takich jak utworzenie konta czy realizacja zamówienia. Brak zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych może uniemożliwiać realizację usług dostępnych w ramach Sklepu Internetowego.

5. Sprzedawca powierza przetwarzanie danych osobom trzecim wyłącznie w celu realizacji złożonych przez Klienta zamówień tj. w szczególności firmie kurierskiej oraz firmie obsługującej płatności elektroniczne. Przetwarzanie danych osobowych przez te podmioty odbywa się wyłącznie w celu realizacji zamówień złożonych przez Klienta.

6. Sprzedawca informuje, że Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich poprawiania zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt b RODO. Każdy Klient ma prawo do informacji na temat swoich danych zgromadzonych w Sklepie Internetowym, jak i prawo do ich korekty, wniesienia żądania ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, zablokowania i usunięcia tych danych. Klient ma również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolny momencie, na podstawie art. 13 ust. 2 pkt c RODO, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7. Sprzedawca zobowiązuje się do:

- przetwarzania danych osobowych w tajemnicy zgodnie z przepisami krajowymi, a także RODO;

- zabezpieczenia powierzonych danych osobowych poprzez wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, zapewniając tym samym stopień bezpieczeństwa odpowiadający ryzyku związanym z przetwarzaniem danych osobowych;

- zachowania należytej staranności podczas przetwarzania wszelkich danych osobowych.

8. Klient w celu skorzystania z praw wskazanych w ust. 5 przesyła Sprzedawcy żądanie w formie elektronicznej na adres: biuro@arad.pl z dopiskiem w temacie „Dane Osobowe” lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy:

ul. Muzyczna 2 , Źródła (55-330).

9. Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

10. Wszelkie moduły transakcyjne, panele administratora i dane osobowe Klienta przesyłane są do systemu bezpiecznego SSL szyfrowanego kluczem 128 – bitowym. Tym samym certyfikat SSL zapewnia ochronę stron internetowych oraz poufność danych osobowych przekazywanych drogą elektroniczną.

 11. Pliki cookies

1. Sklep Internetowy stosuje pliki cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienta i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Sklepu Internetowego. Pliki cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

2. Informacje zbierane przy pomocy plików cookies pozwalają dostosowywać usługi i treści do indywidualnych potrzeb i preferencji Klienta, jak również służą do opracowywania ogólnych statystyk dotyczących korzystania przez Klienta ze Sklepu Internetowego.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Klienta pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Sprzedawca.

4. Sklep Internetowy stosuje następujące rodzaje plików cookies:

- pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Sklepu Internetowego, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Sklepu internetowego;

- pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Sklepu Internetowego;

- pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji dotyczących sposobu korzystania ze stron internetowych Sklepu Internetowego;

- pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Klienta ustawień.

5. Klient może dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Klienta.

6. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

7. Wyłączenie w przeglądarce internetowej opcji pozwalającej na zapisywanie plików cookies zasadniczo nie uniemożliwia korzystanie ze Sklepu Internetowego, może jednak spowodować utrudnienia.

 12. Odpowiedzialność Sprzedawcy

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące w sprzęcie komputerowym, urządzeniu końcowym, systemie teleinformatycznym oraz infrastrukturze telekomunikacyjnej, z którego korzysta Klient, a które uniemożliwiają Klientowi poprawne korzystanie ze Sklepu Internetowego.
  2. Jeżeli bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
  • utratę przez Klienta danych w ramach Konta spowodowaną siłą wyższą lub okolicznościami leżącymi po stronie Klienta lub podmiotu trzeciego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, dotyczy także odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych przez wirusy komputerowe, włamania do Konta, przejęcia Hasła przez osoby trzecie, jeśli do zdarzeń tych doszło bez winy Sprzedawcy,
  • negatywne konsekwencje braku wylogowania się przez Klienta z Konta po zakończeniu danej sesji oraz korzystania przez Klienta z opcji „Zapamiętaj mnie” na urządzeniu, z którego korzystają także inne osoby,
  • skutki korzystania z Konta i Sklepu Internetowego przez Klienta w sposób sprzeczny z obowiązującym prawem, zasadami współżycia społecznego, dobrymi obyczajami, postanowieniami Regulaminu oraz związane z tym ewentualne szkody,
  • skutki podania przez Klienta w czasie rejestracji nieprawdziwych danych, w tym danych osobowych,
  • skutki wykorzystania w trakcie procesu rejestracji Konta przez osobę nieuprawnioną adresu e-mail i/lub innych danych osoby, która nie wyraziła na to zgody.
  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za czasową niemożność korzystania przez Klienta z Konta lub Sklepu Internetowego, wywołaną Przerwą Techniczną, jeśli Przerwa Techniczna została ogłoszona w sposób określony w Regulaminie, jak również za jakiekolwiek szkody wynikłe z zarządzenia Przerwy Technicznej.
  2. Siła Wyższa nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, o ile zostanie wykazana przez stronę, która się na nią powołuje.
  3. Odpowiedzialność Sprzedawcy ograniczona jest do przypadków winy umyślnej, z wyłączeniem utraconych korzyści oraz szkód pośrednich. Odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Użytkownika ograniczona jest do kwoty.
  4. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za działania lub zaniechania innego podmiotu, któremu umożliwia korzystanie z Konta wbrew postanowieniom niniejszego Regulaminu, tak jak za działania lub zaniechania własne.

 13. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Stronę Internetową zawierane są w języku polskim i zgodnie z prawem polskim.
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U.2016.380 z późń. zm.) oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu okaże się nieważne w całości lub w części, pozostałe postanowienia pozostają w mocy, Sprzedawca oraz Klient zaś zobowiązują się na wniosek którejkolwiek z nich do zastąpienia nieważnych postanowień postanowieniami, których moc prawna i skutek ekonomiczny są najbardziej zbliżone do postanowień zastępowanych.
  4. Spory wynikające ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy miejscowo dla Sprzedawcy.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany Regulaminu. O wprowadzanych zmianach Klient zostanie poinformowany poprzez odpowiedni komunikat w Sklepie Internetowym, zawierający aktualną treść Regulaminu i termin jego wejścia w życie oraz poprzez wysłanie stosownej wiadomości e-mail na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje usunięciem Konta.
  6. Regulamin obowiązuje od dnia 12.2024 r.

 

 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium